Jak zrobić dobry trade marketing?

Trwałe i partnerskie relacje z klientami to gwarancja sukcesu każdej firmy. Niezależnie czy chcesz zdobyć zaufanie i aprobatę potencjalnego klienta czy zatrzymać przy sobie dotychczasowego nabywcę.

Klient jest królem – to prosta zasada, którą musisz zapamiętać. Musisz o niego zabiegać, dostarczać rozrywek, obsypywać prezentami. Twoja firma i produkty mają się przyjemnie kojarzyć i wywoływać uśmiech na twarzy klienta.

Proste i przejrzyste zasady. Łatwa komunikacja z obsługującymi sprzedaż. Atrakcyjne promocje. Ciekawe „zaplecze” – strona WWW, newsletter czy katalog. Wszystkie te elementy muszą być dobrze zaprojektowane, by razem tworzyły interesującą całość. Najważniejsze jest przyjemne doświadczenie z marką. Bez tego ani rusz. Proste?

Z nami z pewnością.

Prawo i podatki

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu przygotujemy idealnie wyważony marketing skrojony na miarę każdego klienta. Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo prawne przy możliwie najbardziej przyjaznej obsłudze konsumenta. Profesjonalne konsultacje prawne pozwalają na wybranie optymalnych rozwiązań, z uwzględnieniem bieżących zmian przepisów, pełną kontrolą nad kwestiami podatkowymi czy regulaminem.
IT

Produkcja i obsługa stron dedykowanych trade marketingowi. Zapewniamy całościową opiekę nad sferą digital – poczynając od projektu, przez produkcję, wdrożenie, bieżące prowadzenie strony czy niezbędne aktualizacje.
Logistyka

Realizacja działań związanych z zamówieniami, transportem, dostawami nagród. Dzięki specjalnie przygotowanemu sklepowi internetowemu uczestnicy w wygodny sposób zamawiają nagrody, mając stale pod kontrolą stan swojego indywidualnego konta. Zamówienie nagrody zostaje niemal natychmiast po przesłaniu przyjęte do realizacji.
Komunikacja

Działania wielokanałowe skoncentrowane na odbiorcy i dopasowane do jego potrzeb. Cykliczne mailingi z informacjami o promocjach czy nagrodach, będące stale do dyspozycji  call-center, informacyjne newslettery, katalogi programu lojalnościowego – wszystko, by zapewnić uczestnikom jak najleps